Setmana de transició a la Ribera Alta cap al bon temps amb temperatures en ascens i un cap de setmana ideal per gaudir a l’aire lliure
CN | Jordi Payà
El primer cap de setmana de la primavera ha estat marcat per la variabilitat de l’oratge, amb ruixats que han afectat especialment el nord del País Valencià. Tot i això, l’estabilitat es va consolidant i les pròximes jornades ens portaran un ambient més agradable a la Ribera Alta.
Hui dilluns, l’oratge encara presenta algunes irregularitats. El vent de mestral continuarà bufant i deixant intervals de nuvolositat, amb possibilitat de ruixats dispersos de nord a sud i alguna nevada puntual a les muntanyes del nord del territori a partir dels 1.300 metres.
A partir de dimarts, la situació es tranquil·litzarà progressivament. El vent girarà a xaloc al migdia en punts del litoral de València i Alacant, fent baixar lleugerament les temperatures a la costa. Al nord, encara es deixarà sentir el mestral, mantenint un ambient més fresc i antipàtic.
Dimecres, els vents de ponent i mestral fluix afavoriran un ascens tèrmic, mentre que dijous podria tornar a refrescar lleugerament pel xaloc. A partir de divendres, el bon oratge s’imposarà amb temperatures més suaus, ideal per gaudir del cap de setmana a l’aire lliure. Un final perfecte per a les festes de la Magdalena, que van començar amb incertesa meteorològica però acabaran amb un temps immillorable.