- PUBLICITAT -

Les temperatures nocturnes es mantenen suaus, però les màximes baixaran lleugerament per la presència de més núvols

CN | Jordi Payà

L’oratge estable continua a la Ribera Alta, però amb una protagonista clara: les boires, que tornen a dificultar la visibilitat en diverses zones. Especialment a la costa, on es preveu que siguen més denses i persistents, tot i que també podrien endinsar-se cap a l’interior i afectar planes i zones fondes de la comarca.

Santa Anna

Dimarts: núvols i temperatures contingudes

Amb més nuvolositat, les temperatures nocturnes han pujat lleugerament, fent que el matí siga menys fred. No obstant això, les màximes baixaran un poc perquè el sol tindrà més dificultats per a imposar-se. L’ambient continuarà estable, però amb sensació de frescor durant tota la jornada.

Dimecres: més clarianes i contrast tèrmic

El cel donarà un respir i els núvols matinals seran menys abundants, permetent un matí més assolellat i fresc. A mesura que avance el dia, les temperatures pujaran al centre de la jornada, oferint una sensació més càlida. No obstant això, a la caiguda del sol, la nuvolositat tornarà a fer-se present, especialment a la costa.

A partir de dijous, els núvols seran més abundants i podrien deixar ruixats febles, mentre que dissabte es preveu l’arribada d’un front per l’interior, portant amb ell pluges disperses que podrien trencar la sequera d’aquests últims dies.

- PUBLICITAT -

Comentaris

Introduïu el vostre comentari
Introduïu el vostre nom ací