- PUBLICITAT -

Temperatures suaus, cel seré i ganes de carrer. L’oratge ens regala una treva abans de nous canvis a mitjan setmana

CN | Jordi Payà

Dissabte 5 d’abril

La Ribera Alta es desperta este dissabte amb un oratge esplèndid. El sol brilla amb força i les temperatures, suaus i agradables, conviden a eixir de casa, passejar, fer activitats a l’aire lliure o gaudir d’un matí de terrasses. Les màximes fregaran o superaran els 23 °C en molts punts de la comarca, i l’ambient serà especialment agradable gràcies a la presència del vent fluix i estable.

Diumenge 6 d’abril

La situació es mantindrà dominada per l’estabilitat, amb cel ras o lleugerament entelat i termòmetres que continuaran en ascens. El ponent es deixarà sentir lleugerament, fent pujar les temperatures a l’interior i mantenint-les agradables a la costa. Un diumenge ideal per avançar els primers plans de primavera.

Mirant cap a la pròxima setmana, dilluns podria deixar alguns ruixats puntuals a les comarques del nord, però la Ribera Alta mantindrà el bon oratge fins, com a mínim, dijous, quan s’esperen canvis més evidents amb l’arribada de núvols i la possibilitat de pluges febles.

Aprofitem estos dies de llum i bon temps, perquè la primavera sempre ens pot sorprendre amb un gir inesperat.

Foto: Valerià Benetó
- PUBLICITAT -

Comentaris

Introduïu el vostre comentari
Introduïu el vostre nom ací