L’oratge canvia amb més núvols, descens tèrmic i possibilitat de ruixats abans d’un cap de setmana assolellat
CN | Jordi Payà
Després d’una setmana de temps estable, l’oratge es prepara per a un gir amb més núvols, descens tèrmic i la possibilitat de ruixats a partir d’esta vesprada-nit. A la Ribera Alta, el matí ha començat amb sol i algunes pinzellades de núvols alts, però la situació anirà canviant progressivament al llarg del dia.
Divendres: l’entrada de núvols marcarà un descens de temperatures
El predomini del ponent i del llebeig ha fet que la nit haja sigut menys freda, i al migdia es registraran temperatures més suaus. No obstant això, amb l’arribada dels núvols de vesprada, es notarà un descens tèrmic a la costa i, sobretot, a l’interior. A més, la cota de neu podrà baixar fins als 1.000 metres en zones muntanyoses, encara que les precipitacions seran febles i disperses.
Dissabte: millora ràpida i temperatures en ascens
A primeres hores de dissabte podrien caure algunes gotes residuals i volves de neu a les muntanyes del nord, però el sol s’imposarà ràpidament. A la Ribera Alta, el dia començarà amb algun núvol, però el sol anirà guanyant protagonisme i les temperatures es recuperaran de nou, especialment a la costa.
Diumenge: estabilitat i espera de lleugers canvis la setmana que ve
L’últim dia del cap de setmana es presenta amb sol i temperatures agradables, sense massa sobresalts. La setmana vinent podria portar més núvols i un descens lleu de temperatures, amb alguna gota esporàdica, però sense canvis importants.
Aprofitem el cap de setmana per gaudir del sol i les temperatures suaus abans de possibles canvis la pròxima setmana!