- PUBLICITAT -

L’exposició fotogràfica ‘Elles mouen el comerç, elles mouen Castelló’ es va inaugurar amb gran èxit

La Biblioteca ‘Joan Fuster’ de Castelló es va omplir ahir de vesprada, 12 de març de 2025 de reconeixement i emoció amb la inauguració de l’exposició fotogràfica ‘Elles mouen el comerç, elles mouen Castelló’, una iniciativa impulsada per la Regidoria de la Dona i l’Associació de Comerciants de Castelló (ACC) per a posar en valor la tasca de les dones que fan possible el comerç local.

L’acte inaugural, celebrat a les 20.00 h, va comptar amb la presència de representants municipals, membres de l’ACC i comerciants locals, així com de ciutadans que no van voler perdre’s aquest merescut homenatge. A través de les imatges exposades, els assistents van poder conéixer de prop les històries de superació, dedicació i professionalitat de moltes dones que han fet del comerç el seu mode de vida i un motor econòmic per a Castelló.

Després de veure la mostra, es va celebrar una picadeta on es van compartir experiències i reflexions sobre el paper fonamental de la dona en el teixit comercial de Castelló.

Des de l’ACC es va destacar la importància de donar visibilitat a les dones en l’àmbit comercial i es va animar a comerciants i veïns a veure l’exposició i gaudir de la galeria fotogràfica que CN a preparat per a l’ocasió.

ACC - Elles mouen el comerç, elles mouen Castelló 2025_1

- PUBLICITAT -

Comentaris

Introduïu el vostre comentari
Introduïu el vostre nom ací