- PUBLICITAT -

El Teatre Ideal acollirà aquest dissabte 15 de febrer la presentació de Vera Albero Molina i Saray Pardo García com a Falleres Majors de la comissió

CN | Maria

Les Falles 2025 continuen prenent forma a Castelló i aquest cap de setmana és el torn de la Falla Sant Domènech, que celebrarà la seua esperada presentació i proclamació en un acte solemne i carregat d’emoció. La cita tindrà lloc el dissabte 15 de febrer al Teatre Ideal, on la comissió donarà la benvinguda oficial a les seues màximes representants d’enguany.

La vetlada serà el moment d’exaltació de Vera Albero Molina com a Fallera Major Infantil i Saray Pardo García com a Fallera Major. A més, estaran acompanyades pels seus respectius presidents, Nicolau Castillo Molina, infantil, i Rafa Chordà López, com a president de la comissió.

L’acte, com és tradició, comptarà amb una cuidada posada en escena, on el protagonisme recaurà en les Falleres Majors i la seua Cort d’Honor. Moments plens de sentiment, discursos emotius i l’orgull faller seran els ingredients principals d’una nit que servirà per a donar el tret d’eixida oficial a l’exercici faller 2025 per a la Falla Sant Domènech.

Amb aquest esdeveniment, la comissió inicia formalment el seu camí cap a les pròximes festes josefines, en un any que es preveu ple d’actes, germanor i passió per les Falles.

- PUBLICITAT -

Comentaris

Introduïu el vostre comentari
Introduïu el vostre nom ací