- PUBLICITAT -

Estimats lectors i seguidors de Castelló Notícies,

Des de la vesprada d’ahir, estem experimentant problemes tècnics amb la nostra pàgina web. A causa d’aquests inconvenients, pot ser que observeu mal funcionament en la portada i la falta de cert continguts publicats aquests últims dies en la nostra plataforma.

Volem assegurar-vos que l’equip tècnic de Castelló Notícies està treballant incansablement des del primer moment per solucionar aquests problemes i restablir la normalitat en el servei al més aviat possible. Som conscients de la importància que té per a vosaltres comptar amb informació actualitzada, i per això estem dedicant tots els esforços necessaris per a corregir la situació.

Tan prompte com la pàgina estiga en plenes condicions operatives i tot el contingut estiga disponible de nou, us informarem immediatament.

Agraïm la vostra comprensió i paciència durant aquest temps i demanem disculpes per les molèsties que aquesta situació puga estar causant.

PUBLICITAT

L’equip de Castelló Notícies