- PUBLICITAT -

La comunitat educativa celebra una jornada festiva amb cercavila i música en directe

CN | Aida | Galeria fotos

El Carnestoltes ha omplit hui els carrers de Castelló de disfresses, alegria i molta música. La celebració ha arrancat amb un matí amb algun núvol, quasi perfecte per a gaudir d’una jornada festiva que ha reunit l’alumnat de tots els centres escolars del municipi.

La festa ha començat a la plaça Pepe Roig, on els xiquets i xiquetes, acompanyats de mestres i famílies, han lluït les seues creatives disfresses. Amb la presència de bandes de música, la cercavila ha recorregut els carrers fins al Parc de l’Estació, punt final del trajecte i escenari d’un dels moments més esperats del dia: l’actuació de Ramonets.

L’ambient ha sigut immillorable, amb un públic entregat i ganes de festa per part de tota la comunitat educativa. CN ha estat al parc per immortalitzar els millors moments de la jornada, capturant la màgia i la diversió d’un Carnestoltes que, un any més, ha sigut tot un èxit.

Carnestoltes: una festa d’origen ancestral que ompli Castelló de color i música

El Carnestoltes, una de les festes més esperades de l’any, té els seus orígens en antigues celebracions paganes vinculades al cicle agrícola i a l’arribada de la primavera. Amb el temps, es va integrar en la tradició cristiana com a període de disbauxa i diversió abans de la Quaresma, un temps de reflexió i abstinència.

Caracteritzat per les disfresses, les màscares i la sàtira, el Carnestoltes ha evolucionat en cada poble i ciutat, convertint-se en una festivitat plena de creativitat i diversió per a totes les edats. A Castelló, la comunitat educativa manté viva aquesta tradició amb una gran festa escolar, on la música, els colors i l’alegria envaeixen els carrers.

Galeria de fotos

Carnestoltes 2025 _35

- PUBLICITAT -

Comentaris

Introduïu el vostre comentari
Introduïu el vostre nom ací